דף הבית » לא להאמין » אטרקציות לילדים באוקספורד, אוקספורדשייר

אטרקציות לילדים באוקספורד, אוקספורדשייר

אטרקציות לילדים באוקספורד, אוקספורדשייר

טירת אוקספורד

טירת אוקספורד היא מקום נהדר לקחת את הילדים שלך. זוהי טירה עתיקה שקיימת מאז המאה ה-11. זהו מקום נהדר לחקור וללמוד על ההיסטוריה של האזור. הטירה פתוחה לקהל ויש בה מגוון פעילויות לילדים. יש סיורים מודרכים, תערוכות אינטראקטיביות ומוזיאון. בטירה יש גם בית קפה וחנות מתנות.

מוזיאון אוניברסיטת אוקספורד להיסטוריה של הטבע

מוזיאון אוניברסיטת אוקספורד לתולדות הטבע הוא מקום נהדר לקחת את ילדיכם. זהו מוזיאון אינטראקטיבי שכולו תערוכות מעניינות. תוכלו לחקור את המוזיאון וללמוד על ההיסטוריה הטבעית של האזור. במוזיאון יש גם בית קפה וחנות מתנות.

הגן הבוטני של אוקספורד

הגן הבוטני של אוקספורד הוא מקום נהדר לקחת בו את ילדיכם. זהו גן יפהפה שכולו צמחים, עצים ופרחים. תוכלו לחקור את הגן וללמוד על הצמחים והפרחים השונים. בגן יש גם בית קפה וחנות מתנות.

סיור באוטובוס סיור בעיר אוקספורד

סיור אוטובוס הסיור בעיר אוקספורד הוא דרך מצוינת לחקור את העיר. תוכלו לערוך סיור מודרך בעיר וללמוד על ההיסטוריה והתרבות של האזור. הסיור גם עוצר בכמה מהאטרקציות הפופולריות ביותר של העיר, כולל טירת אוקספורד, מוזיאון אוניברסיטת אוקספורד להיסטוריה של הטבע והגן הבוטני של אוקספורד.

פארקים של אוניברסיטת אוקספורד

הפארקים של אוניברסיטת אוקספורד הם מקום נהדר לקחת את ילדיכם. תוכלו לחקור את הפארקים וליהנות מהנוף היפהפה. בפארקים יש גם מגוון פעילויות לילדים, לרבות מתקני שעשועים, אזורי פיקניק ואגם.

שוק מקורה באוקספורד

השוק המקורה של אוקספורד הוא מקום נהדר לקחת את ילדיכם. אתה יכול לחקור את השוק ולמצוא מגוון פריטים, כולל אוכל, ביגוד ומזכרות. בשוק יש גם בית קפה וחנות מתנות.

אוקספורד Playhouse

אוקספורד Playhouse הוא מקום נהדר לקחת את הילדים שלך. תוכלו ליהנות ממגוון מופעים, לרבות הצגות, מחזות זמר והופעות אחרות. ב-Playhouse יש גם בית קפה וחנות מתנות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן