דף הבית » מאמרים » אטרקציות לילדים בבלפסט, צפון אירלנד

אטרקציות לילדים בבלפסט, צפון אירלנד

אטרקציות לילדים בבלפסט, צפון אירלנד

מוזיאון אלסטר

מוזיאון אלסטר הוא אחת האטרקציות הפופולריות ביותר לילדים בבלפסט, צפון אירלנד. ממוקם בגנים הבוטניים של העיר, המוזיאון הוא ביתם של מגוון רחב של תערוכות ותצוגות אינטראקטיביות שישאירו את הילדים בכל הגילאים מבדרים. מדינוזאורים ועד חפצים עתיקים, למוזיאון יש מה להציע לכולם. המוזיאון כולל גם מספר פעילויות אינטראקטיביות, כגון חפירת מאובנים, פלנטריום ומעבדת מדע מעשית.

גלריית דינוזאורים

אחד משיאי המוזיאון הוא גלריית הדינוזאורים, המציגה העתקים בגודל טבעי של דינוזאורים מתקופת המזוזואיקון. ילדים יכולים להכיר מקרוב את היצורים המדהימים האלה, וללמוד על המינים השונים ששוטטו פעם על פני כדור הארץ. הגלריה כוללת גם תצוגות אינטראקטיביות, בהן הילדים יכולים ללמוד על בתי הגידול והתזונה השונים של הדינוזאורים.

מִצפֵּה כּוֹכָבִים

הפלנטריום של המוזיאון הוא דרך מצוינת לילדים לחקור את שמי הלילה. הפלנטריום מצויד במערכת הקרנה דיגיטלית משוכללת, המאפשרת למבקרים לחקור את הכוכבים וכוכבי הלכת בפירוט מדהים. ילדים יכולים ללמוד על קבוצות הכוכבים, כוכבי הלכת וגופים שמימיים אחרים, ואפילו לקחת חלק במשימת חלל מדומה.

גן החיות של בלפסט

גן החיות של בלפסט הוא מקום נהדר לקחת את המשפחה ליום כיף. גן החיות הוא ביתם של מגוון רחב של בעלי חיים, מאריות ונמרים ועד ג'ירפות וזברות. ילדים יכולים להתקרב לבעלי החיים, וללמוד על בתי הגידול והתזונה שלהם. גן החיות כולל גם תערוכות אינטראקטיביות, כמו פינת ליטוף ובית זוחלים.

מפגשים עם בעלי חיים

גן החיות מציע מספר מפגשים עם בעלי חיים, שבהם הילדים יכולים להתקרב עם כמה מהחיות האהובות עליהם. מהאכלת הג'ירפות ועד לליטוף הסוריקטות, מפגשים אלו הם דרך מצוינת לילדים ללמוד על בעלי החיים ובתי הגידול שלהם.

בית זוחלים

בית הזוחלים הוא דרך מצוינת לילדים ללמוד על המינים השונים של זוחלים. מנחשים ולטאות ועד צבים ותנינים, בבית הזוחלים יש משהו לכולם. ילדים יכולים להכיר את הזוחלים מקרוב, וללמוד על בתי הגידול והתזונה שלהם.

טיטאניק בלפסט

טיטאניק בלפסט היא אטרקציית חובה לילדים בבלפסט, צפון אירלנד. ממוקמת ברובע הטיטאניק של העיר, האטרקציה היא ביתם של מספר תערוכות ופעילויות אינטראקטיביות שישפרו את הילדים בכל הגילאים. מספינה טרופה מדומה ועד העתק של גרם המדרגות הגדול של הטיטאניק, באטרקציה יש משהו לכולם.

תערוכות אינטראקטיביות

טיטאניק בלפסט מציגה מספר תערוכות אינטראקטיביות שיבדר ילדים בכל הגילאים. מספינה טרופה מדומה ועד העתק של גרם המדרגות הגדול של הטיטאניק, באטרקציה יש משהו לכולם. ילדים יכולים גם לחקור את חדר המכונות של הספינה וללמוד על המסע הגורלי של הטיטאניק.

חוויה של טיטאניק

חוויית הטיטאניק היא דרך מצוינת לילדים לחקור את ההיסטוריה של הספינה. החוויה כוללת סיור בסיפוני האונייה ובקתותיה, וכן תערוכות ופעילויות אינטראקטיביות. ילדים יכולים גם לחקור את חדר המכונות של הספינה וללמוד על המסע הגורלי של הטיטאניק.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן