דף הבית » טופ 10 – אטרקציות בעולם » אטרקציות לילדים בדיסניוורלד

אטרקציות לילדים בדיסניוורלד

אטרקציות לילדים בדיסניוורלד

דיסנילנד

דיסנילנד הוא מקום נהדר לילדים לחוות את הקסם של דיסני. יש הרבה אטרקציות לילדים ליהנות, כמו הרכיבות הקלאסיות כמו "זה עולם קטן", "שודדי הקאריביים" ו"טיסת פיטר פן". הפארק כולל גם מגוון מופעים ומצעדים, כמו גם מפגש עם אופי.

רכיבות

דיסנילנד הוא ביתם של רכיבות קלאסיות רבות שילדים יאהבו. מהקלאסיקה "זה עולם קטן" ועד "הר החלל" המרגש, יש משהו לכולם. הפארק כולל גם מגוון מופעים ומצעדים, כמו גם מפגש עם אופי.

דמות פוגשת ומברכת

אחת האטרקציות הפופולריות ביותר לילדים בדיסניוורלד היא הדמות נפגשים ומברכים. ילדים יכולים לפגוש את דמויות דיסני האהובות עליהם ולהצטלם איתם. המפגש והברכות הללו ממוקמים בדרך כלל בפארקים או במלונות דיסני.

מופעים ומצעדים

דיסניוורלד כולל גם מגוון מופעים ומצעדים להנאת הילדים. מ"מצעד פסטיבל הפנטזיה" הקלאסי ועד ל"פנטזמי!" להראות, יש משהו לכולם. מופעים ומצעדים אלה הם דרך מצוינת לילדים לחוות את הקסם של דיסני.

אולפני הוליווד של דיסני

אולפני הוליווד של דיסני הם עוד מקום נהדר לילדים לחוות את הקסם של דיסני. הפארק כולל מגוון אטרקציות, כמו רכיבת "מאניה של צעצוע של סיפור", רכיבת "טיולי כוכבים" ומופע "חבובה* חזון 3D". הפארק כולל גם מפגש עם אופי, מופעים ומצעדים.

רכיבות

אולפני הוליווד של דיסני הם ביתם של טיולים מרגשים רבים להנאת הילדים. מ"מאניה של צעצוע של סיפור" הקלאסי ועד ל"סטאר טורס" המרגש, יש משהו לכולם. הפארק כולל גם מגוון מופעים ומצעדים, כמו גם מפגש עם אופי.

דמות פוגשת ומברכת

ילדים יכולים גם לפגוש את דמויות דיסני האהובות עליהם באולפני הוליווד של דיסני. המפגש והברכות הללו ממוקמים בדרך כלל בפארקים או במלונות דיסני. ילדים יכולים לצלם תמונות עם הדמויות האהובות עליהם ולקבל חתימות.

מופעים ומצעדים

אולפני הוליווד של דיסני מציעים גם מגוון מופעים ומצעדים להנאת הילדים. מתוך הקלאסי "Fantasmic!" להראות לתוכנית "היפה והחיה בשידור חי על הבמה", יש משהו לכל אחד. מופעים ומצעדים אלה הם דרך מצוינת לילדים לחוות את הקסם של דיסני.

ממלכת החיות של דיסני

ממלכת החיות של דיסני היא עוד מקום נהדר לילדים לחוות את הקסם של דיסני. הפארק כולל מגוון אטרקציות, כמו רכיבת "ספארי הקילימנג'רו", טיול "משלחת אוורסט", ומופע "פסטיבל מלך האריות". הפארק כולל גם מפגש עם אופי, מופעים ומצעדים.

רכיבות

ממלכת החיות של דיסני היא ביתם של טיולים מרגשים רבים להנאת הילדים. מ"ספארי הקילימנג'רו" הקלאסי ועד ל"משלחת אוורסט" המרגשת, יש משהו לכולם. הפארק כולל גם מגוון מופעים ומצעדים, כמו גם מפגש עם אופי.

דמות פוגשת ומברכת

ילדים יכולים גם לפגוש את דמויות דיסני האהובות עליהם בממלכת החיות של דיסני. המפגש והברכות הללו ממוקמים בדרך כלל בפארקים או במלונות דיסני. ילדים יכולים לצלם תמונות עם הדמויות האהובות עליהם ולקבל חתימות.

מופעים ומצעדים

ממלכת החיות של דיסני כוללת גם מגוון מופעים ומצעדים להנאת הילדים. מהמופע הקלאסי של "פסטיבל מלך האריות" ועד למופע "מוצאים את נמו: המחזמר", יש משהו לכולם. מופעים ומצעדים אלה הם דרך מצוינת לילדים לחוות את הקסם של דיסני.

פארקי המים של דיסני

פארקי המים של דיסני הם מקום מצוין לילדים להתקרר וליהנות. הפארקים כוללים מגוון אטרקציות, כמו "לגונת הטייפון" ומגלשות המים "חוף השלגים". הפארקים כוללים גם מפגש עם אופי, מופעים ומצעדים.

רכיבות

פארקי המים של דיסני הם ביתם של רכיבות מרגשות רבות להנאת הילדים. מה-"Typhoon Lagoon" הקלאסית ועד "Blizzard Beach" המרגש, יש משהו לכולם. הפארקים כוללים גם מגוון מופעים ומצעדים, כמו גם מפגש עם אופי.

דמות פוגשת ומברכת

ילדים יכולים גם לפגוש את דמויות דיסני האהובות עליהם בפארקי המים של דיסני. המפגש והברכות הללו ממוקמים בדרך כלל בפארקים או במלונות דיסני. ילדים יכולים לצלם תמונות עם הדמויות האהובות עליהם ולקבל חתימות.

מופעים ומצעדים

פארקי המים של דיסני כוללים גם מגוון מופעים ומצעדים להנאת הילדים. מתוך הקלאסי "Surf's Up!" מופע למופע "Frozen: A Musical Spectacular", יש משהו לכל אחד. מופעים ומצעדים אלה הם דרך מצוינת לילדים לחוות את הקסם של דיסני.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן