דף הבית » טופ 100 – אטרקציות » אטרקציות לילדים בטרו דה פר, האי ראוניון

אטרקציות לילדים בטרו דה פר, האי ראוניון

אטרקציות לילדים בטרו דה פר, האי ראוניון

אטרקציות לילדים בטרו דה פר, האי ראוניון

טרו דה פר הוא יעד נהדר למשפחות. ממוקם בחוף המזרחי של האי ראוניון, הוא ידוע בחופים היפים שלו, היערות השופעים ופארקי המים המדהימים שלו. יש שפע של אטרקציות להנאת הילדים, מחוף הים ועד פארק המים.

החוף

בטרו דה פר יש כמה מהחופים הטובים ביותר באי. החול לבן והמים צלולים. יש שפע של פעילויות לילדים ליהנות, כמו שחייה, שנורקלינג ובניית ארמונות חול. יש גם שפע של מסעדות ובתי קפה בקרבת מקום, כך שתוכלו ליהנות מארוחה או חטיף בזמן שאתם נרגעים.

פארק המים

בטרו דה פר נמצא אחד מפארקי המים הטובים ביותר באזור. בפארק מגוון של מגלשות, בריכות ורכיבות מים. יש משהו לכולם, מפעוטות ועד בני נוער. בפארק יש גם מגוון מסעדות ובתי קפה, כך שתוכלו ליהנות מארוחה או חטיף בזמן שאתם נרגעים.

האקווריום

האקווריום של טרו דה פר הוא מקום נהדר לקחת את הילדים. הוא ביתם של מגוון יצורי ים, מכרישים ועד סוסי ים. באקווריום יש גם תוכניות חינוכיות ופעילויות לילדים, כדי שיוכלו ללמוד יותר על החיים הימיים. יש גם שפע של מסעדות ובתי קפה בקרבת מקום, כך שתוכלו ליהנות מארוחה או חטיף תוך כדי סיור.

טרו דה פר הוא יעד נהדר למשפחות. יש שפע של אטרקציות להנאת הילדים, מחוף הים ועד פארק המים. אז אם אתם מחפשים מקום נופש מהנה ומרגש לכל המשפחה, טרו דה פר הוא המקום המושלם ללכת אליו.

למידע נוסף על האטרקציות בטרו דה פר, לחצו כאן .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן