דף הבית » הכי נצפים » אטרקציות לילדים במוזיאון הנרי פורד, דירבורן

אטרקציות לילדים במוזיאון הנרי פורד, דירבורן

אטרקציות לילדים במוזיאון הנרי פורד, דירבורן

סקירה כללית של אטרקציות

מְשִׁיכָה תיאור
תערוכות אינטראקטיביות מוזיאון הנרי פורד מציע מגוון תערוכות אינטראקטיביות לילדים בכל הגילאים. מפעילויות מעשית ועד תצוגות מרתקות, תערוכות אלה בטוח יבדרו את הילדים.
תוכניות חינוכיות מוזיאון הנרי פורד מציע מגוון תוכניות חינוכיות לילדים. מלמידה על ההיסטוריה של המוזיאון ועד לחקירה בתערוכות השונות, תוכניות אלה בטוח יעודדו ילדים ויחנכו אותם.
אירועים מיוחדים מוזיאון הנרי פורד מציע מגוון אירועים מיוחדים לילדים. מפעילויות ידידותיות למשפחות ועד תוכניות חינוכיות, אירועים אלה בטוח יבדרו את הילדים.

מוזיאון הנרי פורד בדירבורן, מישיגן מציע מגוון אטרקציות לילדים. מתערוכות אינטראקטיביות ועד תוכניות חינוכיות, יש משהו לכל אחד. המוזיאון הוא מקום נהדר לילדים לחקור וללמוד על ההיסטוריה של האזור.

תערוכות אינטראקטיביות

מוזיאון הנרי פורד מציע מגוון תערוכות אינטראקטיביות לילדים בכל הגילאים. מפעילויות מעשית ועד תצוגות מרתקות, תערוכות אלה בטוח יבדרו את הילדים. חלק מהתערוכות האינטראקטיביות כוללות את ה-Automobile in American Life, התערוכה America on the Move ותחנת החדשנות. כל אחת מהתערוכות הללו מציעה חוויה ייחודית לילדים לחקור וללמוד על ההיסטוריה של האזור.

תוכניות חינוכיות

מוזיאון הנרי פורד מציע מגוון תוכניות חינוכיות לילדים. מלמידה על ההיסטוריה של המוזיאון ועד לחקירה בתערוכות השונות, תוכניות אלה בטוח יעודדו ילדים ויחנכו אותם. חלק מהתוכניות החינוכיות כוללות את הסיור מאחורי הקלעים, סיור המדע והטכנולוגיה וסיור ההיסטוריה והחדשנות. כל אחד מהסיורים הללו מציע חוויה ייחודית לילדים לחקור וללמוד על ההיסטוריה של האזור.

סיור מאחורי הקלעים

הסיור מאחורי הקלעים מציע לילדים הזדמנות ייחודית לחקור את המוזיאון וללמוד על ההיסטוריה של האזור. במהלך הסיור, לילדים תהיה הזדמנות לחקור את אוסף המוזיאון, ללמוד על ההיסטוריה של האזור ולראות כמה מחפצי המוזיאון מקרוב. סיור זה מושלם לילדים המעוניינים ללמוד עוד על ההיסטוריה של האזור.

סיור מדע וטכנולוגיה

סיור המדע והטכנולוגיה מציע לילדים הזדמנות ייחודית לחקור את המוזיאון וללמוד על המדע והטכנולוגיה של האזור. במהלך הסיור, לילדים תהיה הזדמנות לחקור את אוסף המוזיאון, ללמוד על המדע והטכנולוגיה של האזור ולראות כמה מחפצי המוזיאון מקרוב. סיור זה מושלם לילדים המעוניינים ללמוד עוד על המדע והטכנולוגיה של האזור.

אירועים מיוחדים

מוזיאון הנרי פורד מציע מגוון אירועים מיוחדים לילדים. מפעילויות ידידותיות למשפחות ועד תוכניות חינוכיות, אירועים אלה בטוח יבדרו את הילדים. חלק מהאירועים המיוחדים כוללים את יום הכיף המשפחתי, יום המדע והטכנולוגיה ויום ההיסטוריה והחדשנות. כל אחד מהאירועים הללו מציע חוויה ייחודית לילדים לחקור וללמוד על ההיסטוריה של האזור.

מוזיאון הנרי פורד בדירבורן, מישיגן מציע מגוון אטרקציות לילדים. מתערוכות אינטראקטיביות ועד תוכניות חינוכיות, יש משהו לכל אחד. המוזיאון הוא מקום נהדר לילדים לחקור וללמוד על ההיסטוריה של האזור.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן