דף הבית » האטרקציות הכי מדוברות » אטרקציות לילדים במפלי איגואסו

אטרקציות לילדים במפלי איגואסו

אטרקציות לילדים במפלי איגואסו

מבוא

מפלי איגואסו הם אחד מפלאי הטבע המרשימים בעולם. המפלים, הממוקמים על גבול ארגנטינה וברזיל, הם מראה מרהיב לעין. המפלים הם גם יעד מצוין למשפחות, עם שפע של אטרקציות לילדים. הנה כמה מהאטרקציות הטובות ביותר לילדים במפלי איגואסו.

תוכן העניינים

מְשִׁיכָה תיאור
הרפתקאות הג'ונגל של איגואסו פארק הרפתקאות מרתק עם מסלולי חבלים, מסלולי חבל ועוד
פארק גראן אוונטורה פארק שעשועים מהנה עם טרמפים, משחקים ועוד
הפארק הלאומי איגואסו פארק טבעי מהמם עם נוף עוצר נשימה של המפלים
Macuco Safari שיט מרגש בסירה דרך נהר האיגואסו ועד למפלים
Parque das Aves פארק ציפורים עם למעלה מ-800 מיני ציפורים מרחבי העולם

הרפתקאות הג'ונגל של איגואסו

Iguazu Jungle Adventure הוא פארק הרפתקאות מרתק הממוקם ליד מפלי איגואסו. הפארק מציע מגוון פעילויות לילדים, לרבות זיפ-ליינס, מסלולי חבלים ועוד. בפארק יש גם מגוון בעלי חיים, מקופים וטוקנים ועד יגוארים וקיימנים. הפארק הוא דרך מצוינת להכיר מקרוב את חיות הבר של מפלי האיגואסו.

פארק גראן אוונטורה

Gran Aventura Parque הוא פארק שעשועים מלא כיף הממוקם ליד מפלי איגואסו. בפארק מגוון רכיבות, משחקים ואטרקציות לילדים בכל הגילאים. בפארק יש גם מגוון מופעים והופעות, כולל אקרובטים, ליצנים וקוסמים. פארק גראן אוונטורה הוא דרך מצוינת לבלות יום של כיף והתרגשות.

הפארק הלאומי איגואסו

הפארק הלאומי איגואסו הוא פארק טבעי מהמם הממוקם ליד מפלי איגואסו. מהפארק נשקפים נופים עוצרי נשימה של המפלים והג'ונגל שמסביב. בפארק יש גם מגוון מסלולים לטיולים ולחקירה. הפארק הוא דרך מצוינת לחוות את היופי של מפלי איגואסו בסביבה טבעית.

Macuco Safari

Macuco Safari הוא שיט מרגש בסירה דרך נהר האיגואסו ועד למפלים. השייט בסירה לוקח אותך מקרוב ואישי עם המפלים, ואפילו אפשר להירטב מהריסוס של המפלים. השייט בסירה הוא דרך מצוינת לחוות את העוצמה והיופי של מפלי האיגואסו.

Parque das Aves

Parque das Aves הוא פארק ציפורים הממוקם ליד מפלי איגואסו. בפארק יש למעלה מ-800 מינים של ציפורים מרחבי העולם, כולל תוכים, טוקנים, מקאו ועוד. בפארק יש גם מגוון פעילויות אינטראקטיביות, כמו צפרות והאכלת ציפורים. Parque das Aves הוא דרך מצוינת ללמוד על הציפורים של מפלי איגואסו.

סיכום

מפלי איגואסו הם יעד מצוין למשפחות. יש שפע של אטרקציות לילדים, מפארקי הרפתקאות ופארקי שעשועים ועד לשיט בסירות ופארקי ציפורים. בין אם אתם מחפשים ריגושים או רגיעה, למפלי איגואסו יש משהו לכולם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן