דף הבית » לטייל ולהנות » אטרקציות לילדים במפלי וולמן, אוסטרליה

אטרקציות לילדים במפלי וולמן, אוסטרליה

אטרקציות לילדים במפלי וולמן, אוסטרליה

מבוא

מפלי וולמן הוא המפל הגבוה ביותר עם טיפה אחת באוסטרליה, וזה מקום נהדר לקחת בו את הילדים. ממוקם באזור המורשת העולמית הטרופית הרטובה בצפון קווינסלנד, מפלי וולמן הם מראה מרהיב, ויש שפע של פעילויות ואטרקציות לילדים. הנה כמה מהאטרקציות המובילות לילדים במפלי וולמן.

שחייה ודיג

מפלי וולמן הם מקום מצוין לקחת את הילדים לשחייה או לדיג. המים צלולים והדגים בשפע, כך שזו דרך מצוינת לבלות יום. יש אזור שחייה ייעודי, ודייג מותר באזורים מסוימים.

הליכה על בוש

מפלי וולמן מוקפים ביער גשם שופע ויש שפע של מסלולי הליכה בשיחים לילדים לחקור. השבילים מסומנים היטב ויש המון הזדמנויות לזהות חיות בר.

תצפית מפלי וולמן

מצפור מפלי וולמן הוא מקום מצוין לקחת את הילדים לתצפית מרהיבה על המפלים. התצפית ממוקמת על שפת צוק ומספקת נופים מדהימים של המפלים ויער הגשם שמסביב.

מעגל מפלי וולמן

מעגל מפלי וולמן הוא דרך מצוינת לחקור את האזור. המסלול הוא מסלול לולאה באורך 2.6 קילומטרים שלוקח אותך דרך יער הגשם ומעבר לבסיס המפלים.

אזורי פיקניק

מפלי וולמן הם מקום נהדר לעשות בו פיקניק. יש שפע של אזורי פיקניק הממוקמים סביב המפלים, כך שתוכלו ליהנות מארוחת צהריים נופית עם הילדים.

סיכום

מפלי וולמן הם מקום מצוין לקחת את הילדים ליום של כיף והרפתקאות. בין אם אתם מחפשים שחייה, הליכה בשיחים או סתם פיקניק, במפלי וולמן יש משהו לכולם. בדוק את החיפוש הזה ביוטיוב למידע נוסף על מפלי וולמן.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן