דף הבית » הילדים הכי אוהבים » אטרקציות לילדים בסנט אוגוסטין, פלורידה

אטרקציות לילדים בסנט אוגוסטין, פלורידה

אטרקציות לילדים בסנט אוגוסטין, פלורידה

אתרים היסטוריים

קסטילו דה סן מרקוס

קסטילו דה סן מרקוס הוא מבצר מהמאה ה-17 הממוקם בסנט אוגוסטינוס. זהו מבצר הבנייה העתיק ביותר בארצות הברית והוא נבנה על ידי הספרדים כדי להגן על העיר מפני פיראטים ופולשים אחרים. ילדים יכולים לחקור את המבצר וללמוד על ההיסטוריה שלו, כמו גם לראות את התותחים וכלי הנשק האחרים ששימשו את החיילים הספרדים.

מעיין הנעורים

מזרקת הנעורים היא אתר היסטורי הממוקם בסנט אוגוסטינוס. אומרים שזה המקום בו נחת לראשונה המגלה הספרדי פונס דה לאון בפלורידה בשנת 1513. ילדים יכולים לחקור את הפארק הארכיאולוגי וללמוד על ההיסטוריה של האזור. הם יכולים גם לערוך סיור במוזיאון ולראות חפצים מהמאה ה-16.

בית הספר העתיק ביותר מעץ

בית הספר העתיק מעץ הוא בניין היסטורי הממוקם בסנט אוגוסטינוס. הוא נבנה בשנת 1716 והוא בית הספר העתיק ביותר מעץ בארצות הברית. ילדים יכולים לחקור את הבניין וללמוד על ההיסטוריה של החינוך באזור. הם יכולים גם לערוך סיור בבית הספר ולראות את הרהיטים והחפצים המקוריים מהמאה ה-18.

פעילויות חוץ

הפארק הלאומי אנסטסיה

Anastasia State Park הוא פארק בשטח של 1,600 דונם הממוקם בסנט אוגוסטינוס. יש בו מגוון פעילויות לילדים, כולל שחייה, דיג, קיאקים וקמפינג. ילדים יכולים גם לחקור את שבילי הטבע ולראות את חיות הבר, כגון ציפורים וצבים.

הפארק הזואולוגי של חוות תניני סנט אוגוסטין

הפארק הזואולוגי של חוות תניני סנט אוגוסטין הוא אטרקציה פופולרית לילדים. יש בו מגוון של בעלי חיים, כולל תנינים, תנינים, ציפורים וזוחלים. ילדים יכולים לחקור את הפארק וללמוד על בעלי החיים. הם יכולים גם לערוך סיור בפארק ולראות את המינים השונים של בעלי חיים מקרוב.

מגדלור סנט אוגוסטין ומוזיאון ימי

המגדלור והמוזיאון הימי של סנט אוגוסטין הוא אטרקציה פופולרית לילדים. יש בו מגוון פעילויות, כולל סיור במגדלור, מוזיאון עם חפצים וסיור בסירה באזור. ילדים יכולים לחקור את המוזיאון וללמוד על ההיסטוריה של האזור, כמו גם לראות את סוגי הסירות השונים ששימשו את המתיישבים הראשונים.

בסנט אוגוסטין, פלורידה יש שפע של אטרקציות לילדים בכל הגילאים. מאתרים היסטוריים ועד פעילויות חוצות, יש הרבה דברים מהנים לעשות לילדים באזור. למידע נוסף על אוגוסטינוס הקדוש בויקיפדיה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן