דף הבית » המלצת הצוות » אטרקציות לילדים בפארק הלאומי סנדרבאנס, הודו ובנגלדש

אטרקציות לילדים בפארק הלאומי סנדרבאנס, הודו ובנגלדש

אטרקציות לילדים בפארק הלאומי סנדרבאנס, הודו ובנגלדש

צפייה בחיות בר

הפארק הלאומי סנדרבאנס הוא ביתם של מגוון רחב של חיות בר, כולל נמרים, תנינים וציפורים. ילדים יכולים ליהנות מלצפות בבעלי חיים אלה בסביבתם הטבעית. בפארק יש גם מגוון של צמחים ועצים, אותם ילדים יכולים לחקור.

שייט בסירה

הפארק הלאומי סנדרבאנס הוא מקום נהדר לחקור בו בסירה. יש מגוון רחב של שייט בסירה, החל מטיולים קצרים ועד לטיולים ארוכים יותר. ילדים יכולים ליהנות מהמראות והקולות של הפארק מהנוחות של סירה.

שבילי טבע

בפארק יש מספר מסלולי טבע שילדים יכולים לחקור. שבילים אלו נועדו לעזור לילדים ללמוד על החי והצומח של הפארק. השבילים הם גם דרך מצוינת להתאמן ולאוויר צח.

טייגר ספארי

הפארק הלאומי סנדרבאנס הוא ביתו של הנמר הבנגלי, וילדים יכולים לחוות את הריגוש של ספארי נמר. הספארי הוא דרך מצוינת להתקרב אל הנמרים וללמוד עליהם יותר.

צפרות

הפארק הוא ביתם של מגוון ציפורים, והילדים יכולים ליהנות מצפייה בציפורים. הם יכולים ללמוד עוד על מיני הציפורים השונים שחיים בפארק ולצפות בהם בסביבת הגידול הטבעית שלהם.

דיג

דיג הוא פעילות פופולרית בפארק הלאומי סנדרבאנס. ילדים יכולים ליהנות מדיג בנהרות ובאגמים של הפארק. זוהי דרך מצוינת לילדים ללמוד על חיות הבר המקומיות ועל חשיבות השימור.

הפארק הלאומי סנדרבאנס הוא יעד נהדר לילדים בכל הגילאים. זה בית למגוון רחב של חיות בר, ויש שפע של פעילויות מהן ילדים יכולים ליהנות בזמן הביקור בפארק. מצפייה בחיות בר ועד דיג, יש משהו לכולם. צפה בסרטונים על אטרקציות לילדים בפארק הלאומי סנדרבאנס, הודו ובנגלדש .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן