דף הבית » הילדים הכי אוהבים » אטרקציות לילדים בפרייזר איילנד, אוסטרליה

אטרקציות לילדים בפרייזר איילנד, אוסטרליה

אטרקציות לילדים בפרייזר איילנד, אוסטרליה

הרפתקאות וטבע

פרייזר איילנד, אוסטרליה הוא אי החול הגדול בעולם ומהווה יעד נהדר למשפחות עם ילדים. מהאגמים הצלולים ועד יער הגשם ודיונות החול, יש משהו לכולם. הנה כמה מהאטרקציות שילדים ייהנו.

אגם מקנזי

אגם מקנזי הוא אגם מים מתוקים הממוקם באי פרייזר. זהו מקום נהדר לילדים לחקור ולשחות בו. האגם מוקף בחופים חוליים לבנים ויער גשם שופע. המים צלולים והאגם מושלם לשחייה, קיאקים ושנורקלינג.

אלי קריק

אלי קריק הוא נחל מים מתוקים הממוקם באי פרייזר. זהו מקום נהדר לילדים לחקור ולשחות בו. הנחל מוקף בחופים חוליים לבנים ויער גשם שופע. המים צלולים והנחל מושלם לשחייה, קיאקים ושנורקלינג.

ספינת מהנו טרופה

הספינה טרופה מהנו היא אטרקציה פופולרית באי פרייזר. הספינה הטרופה היא מקום נהדר לילדים לחקור וללמוד על ההיסטוריה של האי. הספינה הטרופה מוקפת בחופים חוליים לבנים ויער גשם שופע. הספינה הטרופה היא מקום נהדר לילדים לחקור ולצלם.

תחנה מרכזית

התחנה המרכזית היא מקום פופולרי באי פרייזר. זהו מקום נהדר לילדים לחקור וללמוד על ההיסטוריה של האי. התחנה מוקפת בחופים חוליים לבנים ויער גשם שופע. התחנה היא מקום נהדר לילדים לחקור ולצלם.

חַיוֹת בַּר

האי פרייזר הוא ביתם של מגוון חיות בר, כולל דינגו, צבים, דולפינים ולווייתנים. ישנן הזדמנויות רבות לילדים להתבונן וללמוד על חיות הבר באי. יש גם הזדמנויות רבות לקחת חלק בסיורים מודרכים כדי לצפות בחיות הבר מקרוב.

דינגו

דינגו הם כלבי הבר של האי פרייזר. הם זן מוגן ומהווים הזדמנות מצוינת לילדים להתבונן וללמוד עליהם. ישנן הזדמנויות רבות לילדים לצפות בדינגו בסביבתם הטבעית.

צבים

צבים הם מחזה נפוץ באי פרייזר. ישנן הזדמנויות רבות לילדים לצפות בצבים בסביבתם הטבעית. יש גם הזדמנויות רבות לילדים לקחת חלק בסיורים מודרכים כדי לצפות בצבים מקרוב.

דולפינים ולווייתנים

דולפינים ולווייתנים הם מחזה נפוץ באי פרייזר. ישנן הזדמנויות רבות לילדים לצפות בדולפינים ובלווייתנים בסביבתם הטבעית. יש גם הזדמנויות רבות לילדים לקחת חלק בסיורים מודרכים כדי לצפות בדולפינים ובלווייתנים מקרוב.

פעילויות

פרייזר איילנד הוא יעד מצוין למשפחות עם ילדים. ישנן פעילויות רבות שילדים יכולים לקחת בהן חלק, כגון דיג, קיאקים וסיורי 4WD. יש גם הזדמנויות רבות לקחת חלק בסיורים מודרכים כדי לחקור את האי.

דיג

דיג הוא פעילות פופולרית באי פרייזר. ישנן הזדמנויות רבות לילדים לקחת חלק בטיולי דיג. יש גם הזדמנויות רבות לילדים לקחת חלק בסיורי דיג מודרכים כדי לחקור את האי.

שייט קיאקים

קיאקים היא פעילות פופולרית באי פרייזר. ישנן הזדמנויות רבות לילדים לקחת חלק בטיולי קיאקים. יש גם הזדמנויות רבות לילדים לקחת חלק בסיורי קיאקים מודרכים כדי לחקור את האי.

טיולי 4WD

סיורי 4WD הם פעילות פופולרית באי פרייזר. ישנן הזדמנויות רבות לילדים לקחת חלק בסיורי 4WD. יש גם הזדמנויות רבות לילדים לקחת חלק בסיורים מודרכים 4WD כדי לחקור את האי.

פרייזר איילנד, אוסטרליה הוא יעד נהדר למשפחות עם ילדים. מהאגמים הצלולים ועד יער הגשם ודיונות החול, יש משהו לכולם. יש הרבה אטרקציות, חיות בר ופעילויות שילדים ייהנו מהם. למידע נוסף על פרייזר איילנד בויקיפדיה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן