דף הבית » הילדים הכי אוהבים » אטרקציות לילדים בקיימברידג'

אטרקציות לילדים בקיימברידג'

אטרקציות לילדים בקיימברידג'

1. מוזיאון המדע

מוזיאון המדע בקיימברידג' הוא מקום נהדר לקחת בו את הילדים. יש בו מגוון רחב של תערוכות אינטראקטיביות, מדינוזאורים ועד חקר החלל, שישאירו את הילדים מבדרים במשך שעות. יש גם המון פעילויות מעשיות להעסיק את הילדים, כמו בניית רובוטים משלהם או שימוש באוזניות מציאות מדומה. המוזיאון מציע גם סדנאות ואירועים חינוכיים לאורך כל השנה.

2. הגן הבוטני של אוניברסיטת קיימברידג'

הגן הבוטני של אוניברסיטת קיימברידג' הוא מקום נהדר לקחת את הילדים ליום בחוץ. יש בו מגוון רחב של צמחים ועצים, כמו גם מגוון חיות בר, שהילדים יכולים לחקור. בגן יש גם בית קפה ומגרש משחקים, כך שהילדים יכולים לעשות הפסקה וליהנות מכיבוד. הגן מציע גם פעילויות חינוכיות וסדנאות לאורך כל השנה.

3. מוזיאון זואולוגיה של אוניברסיטת קיימברידג'

המוזיאון לזואולוגיה של אוניברסיטת קיימברידג' הוא מקום נהדר לקחת בו את הילדים. יש בו מגוון רחב של בעלי חיים, מציפורים ועד יונקים, שהילדים יכולים לחקור. המוזיאון מציע גם פעילויות חינוכיות וסדנאות לאורך כל השנה. במוזיאון יש גם בית קפה ומגרש משחקים, כך שהילדים יכולים לעשות הפסקה וליהנות מכיבוד.

4. פארק העיר קיימברידג'

קיימברידג' סיטי פארק הוא מקום נהדר לקחת את הילדים ליום בחוץ. יש בו מגוון רחב של פעילויות, ממגרש משחקים ועד אגם, שהילדים יכולים לחקור. בפארק יש גם בית קפה ופארק סקייטים, כך שהילדים יכולים לעשות הפסקה וליהנות מכיבוד. הפארק מציע גם פעילויות חינוכיות וסדנאות לאורך כל השנה.

5. פארק הפנאי קיימברידג'

פארק הפנאי של קיימברידג' הוא מקום נהדר לקחת את הילדים ליום בחוץ. יש בו מגוון רחב של פעילויות, מאולם באולינג ועד רכבת הרים, מהן הילדים יכולים ליהנות. בפארק יש גם בית קפה וקולנוע, כך שהילדים יכולים לעשות הפסקה וליהנות מכיבוד. הפארק מציע גם פעילויות חינוכיות וסדנאות לאורך כל השנה.

6. מוזיאון קיימברידג' לטכנולוגיה

מוזיאון קיימברידג' לטכנולוגיה הוא מקום נהדר לקחת את הילדים ליום בחוץ. יש בו מגוון רחב של תערוכות, ממנועי קיטור ועד מחשבים, שהילדים יכולים לחקור. במוזיאון יש גם בית קפה ומגרש משחקים, כך שהילדים יכולים לעשות הפסקה וליהנות מכיבוד. המוזיאון מציע גם פעילויות חינוכיות וסדנאות לאורך כל השנה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן