דף הבית » המלצת הצוות » אטרקציות לילדים בקתדרלת קלן

אטרקציות לילדים בקתדרלת קלן

אטרקציות לילדים בקתדרלת קלן

הִיסטוֹרִיָה

קתדרלת קלן היא ציון דרך מפורסם בעולם בלב קלן, גרמניה. זוהי אחת הקתדרלות המרשימות והאייקוניות בעולם. היא נבנתה במאה ה-13 והיא הקתדרלה הגותית הגדולה ביותר בצפון אירופה. זה גם אתר מורשת עולמית של אונסק"ו.

הקתדרלה היא אטרקציה תיירותית פופולרית ומבקרים בה מיליוני אנשים מדי שנה. זהו גם מקום נהדר לילדים לחקור וללמוד על ההיסטוריה שלו. הנה כמה מהאטרקציות שהופכות אותו למקום נהדר לילדים.

אטרקציות

לטפס על המגדל

אחת האטרקציות הפופולריות ביותר לילדים היא הטיפוס במעלה המגדל. הטיפוס אינו לבעלי לב חלש, שכן מדובר ב-500 מדרגות לפסגה. עם זאת, הנופים מלמעלה מרהיבים ושווים את המאמץ. יש גם תצוגות אינטראקטיביות לאורך הדרך כדי לבדר את הילדים.

בקר במשרד האוצר

האוצר של קתדרלת קלן הוא מקום חובה לילדים. הוא מכיל אוסף עצום של חפצים דתיים, כולל אוסף של כתבי יד, תכשיטים ופסלים מימי הביניים. יש גם תצוגות אינטראקטיביות המסבירות את ההיסטוריה של הקתדרלה ואת החפצים.

חקור את הקריפטה

הקריפטה של קתדרלת קלן היא מקום מרתק לחקור. הוא מכיל אוסף של קברים ומונומנטים, כמו גם מספר פסלים ופסלים. יש גם תצוגות אינטראקטיביות המסבירות את ההיסטוריה של הקריפטה ותושביה.

סייר

סיורים מודרכים בקתדרלת קלן זמינים לילדים. סיורים אלה הם דרך מצוינת ללמוד על ההיסטוריה של הקתדרלה והממצאים שלה. הסיורים הם גם אינטראקטיביים, עם פעילויות ומשחקים כדי לבדר את הילדים.

קתדרלת קלן היא מקום נהדר לילדים לחקור וללמוד על ההיסטוריה שלה. עם האטרקציות הרבות והתצוגות האינטראקטיביות שלו, זה בטוח תהיה חוויה בלתי נשכחת לילדים בכל הגילאים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן