דף הבית » המלצת הצוות » אטרקציות לילדים בשוודאגון סטופה מיאנמר

אטרקציות לילדים בשוודאגון סטופה מיאנמר

אטרקציות לילדים בשוודאגון סטופה מיאנמר

מהי שוודאגון סטופה?

שוודאגון סטופה הוא מקדש בודהיסטי בן 2,500 שנה הממוקם ביאנגון, מיאנמר. זהו אחד מאתרי העלייה לרגל החשובים במדינה, והוא ידוע בזכות הסטופה המכוסה בזהב ובנופים המרהיבים. המקדש הוא יעד פופולרי עבור תיירים ומשפחות כאחד, עם שפע של אטרקציות ופעילויות לשעשע את הילדים.

אטרקציות לילדים

Shwedagon Stupa הוא מקום נהדר לקחת בו ילדים, עם מגוון אטרקציות ופעילויות כדי לבדר אותם. הנה כמה מהדגשים:

חקור את שטחי המקדש

השטחים של שוודאגון סטופה הם ביתם של מגוון אטרקציות, החל מהסטופה המוזהבת האייקונית ועד להרבה מקדשים קטנים ומקדשים הפזורים ברחבי המתחם. ילדים יאהבו לחקור את השטח ולגלות את כל הפסלים, הפסלים והמקדשים השונים.

בקר בפגודות

הפגודות בשוודגון סטופה הן מהמרשימות בעולם. כל אחד מהם מעוצב בצורה מורכבת ומלא בפסלים ופסלים צבעוניים. ילדים יאהבו לחקור את הפגודות ולגלות את כל הסיפורים והאגדות השונות הקשורות בהן.

קח שייט בסירה

אחת הדרכים הטובות ביותר לחקור את שוודאגון סטופה היא לשוט בסירה לאורך נהר היאנגון הסמוך. השייט בסירה מציע נופים מדהימים של המקדש וסביבתו, ומהווה דרך מצוינת לקבל נקודת מבט שונה על המתחם.

בקר במנזרים

שוודאגון סטופה היא ביתם של מספר מנזרים, שבהם ילדים יכולים ללמוד על בודהיזם ועל ההיסטוריה של המקדש. המנזרים מציעים גם מגוון פעילויות וסדנאות לילדים, כמו שיעורי מדיטציה וקליגרפיה.

צאו לציד אוצרות

השטח של שוודאגון סטופה מלא באוצרות נסתרים, מחפצים עתיקים ועד פסלים ופסלים נסתרים. ילדים יאהבו לצאת לציד אוצרות ולגלות את כל אבני החן הנסתרות.

סייר

סיור בשוודאגון סטופה הוא דרך מצוינת ללמוד עוד על המקדש וההיסטוריה שלו. יש מגוון של סיורים זמינים, מסיורים מודרכים ועד סיורים קוליים. סיור הוא דרך מצוינת להבטיח שהילדים יפיקו את המרב מהביקור שלהם.

צפו בהופעה

לאורך כל השנה, שוודאגון סטופה מארחת מגוון הופעות, מריקוד ומוזיקה מסורתיים ועד מופעי בובות. צפייה בהופעה היא דרך מצוינת ללמוד יותר על התרבות והמסורות של מיאנמר.

לבקר במוזיאון

מוזיאון הסטופה שוודאגון הוא מקום נהדר ללמוד עוד על ההיסטוריה והתרבות של מיאנמר. המוזיאון מלא בחפצים, פסלים וציורים, כמו גם תערוכות אינטראקטיביות לילדים.

למד על בודהיזם

שוודאגון סטופה היא מקום נהדר ללמוד בו על הבודהיזם ועל תורתו. יש מגוון פעילויות וסדנאות לילדים, החל משיעורי מדיטציה ועד מזמורים בודהיסטים.

צפו בשקיעה

אחת התקופות הטובות ביותר לבקר בסטופה בשוודאגון היא בשקיעה, כאשר המקדש מואר בשמש השוקעת. צפייה בשקיעה היא דרך מצוינת לסיים את היום, וילדים יאהבו את הנופים המרהיבים.

צפה בסרטון

כדי לקבל הבנה טובה יותר של שוודאגון סטופה והאטרקציות שבה, ילדים יכולים לצפות בסרטון על המקדש. הנה קישור לחיפוש ביוטיוב על הנושא. שוודאגון סטופה היא יעד נהדר למשפחות במיאנמר. עם מגוון אטרקציות ופעילויות לשעשע ילדים, זהו יעד חובה למשפחות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן