דף הבית » טופ 10 – אטרקציות בעולם » אטרקציות לילדים ב-Bru Na Bóinne – אנסמבל ארכיאולוגי של עיקול הבון

אטרקציות לילדים ב-Bru Na Bóinne – אנסמבל ארכיאולוגי של עיקול הבון

אטרקציות לילדים ב-Bru Na Bóinne - אנסמבל ארכיאולוגי של עיקול הבון

Brú Na Bóinne – אנסמבל ארכיאולוגי של עיקול הבון

חקר אתרים ארכיאולוגיים

Brú Na Bóinne – אנסמבל ארכיאולוגי של Bend of the Boyne הוא מקום נהדר לילדים לחקור וללמוד על ההיסטוריה של האזור. האתרים הארכיאולוגיים מורכבים משלושה מונומנטים עיקריים – קברי המעבר של ניוגראנג', נואת' ודאת'. קברים אלה מתוארכים לסביבות 3200 לפני הספירה והם חלק מהאנדרטאות העתיקות ביותר בעולם. הקברים פתוחים לציבור והמבקרים יכולים לחקור את האתרים וללמוד על ההיסטוריה של האזור. ישנם סיורים מודרכים זמינים והמבקרים יכולים גם לקחת חלק בפעילויות כגון גילוף אבן וייצור כלי חרס.

ביקור במרכז הפרשנויות

מרכז הפרשנות ב-Bru Na Bóinne הוא מקום מצוין לילדים ללמוד על ההיסטוריה של האזור. במרכז יש תצוגות אינטראקטיביות ופעילויות שנועדו לעזור לילדים להבין את ההיסטוריה של האזור. במרכז יש גם בית קפה וחנות, בה יכולים המבקרים לרכוש מזכרות ומתנות. במרכז יש גם תיאטרון, בו יכולים המבקרים לצפות בסרטים על ההיסטוריה של האזור.

טיול בסירה

אחת הדרכים הטובות ביותר לילדים לחקור את האזור היא לשוט בסירה לאורך נהר בוין. הטיולים בסירה הם דרך מצוינת לראות את האזור ולקבל נקודת מבט שונה על ההיסטוריה של האזור. טיולי הסירה גם מאפשרים למבקרים לראות את חיות הבר באזור, כולל ציפורים, דגים ובעלי חיים אחרים. הטיולים בסירה הם דרך מצוינת להכיר מקרוב את האזור וההיסטוריה שלו. Brú Na Bóinne – אנסמבל ארכיאולוגי של Bend of the Boyne הוא מקום נהדר לילדים לחקור וללמוד על ההיסטוריה של האזור. יש שפע של אטרקציות ופעילויות שילדים יכולים ליהנות מהם, החל מחקירה באתרים הארכיאולוגיים ועד לשיט בסירה לאורך נהר בוין.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן