דף הבית » הכי נצפים » אטרקציות לילדים ב-Nosy-Be, מדגסקר

אטרקציות לילדים ב-Nosy-Be, מדגסקר

אטרקציות לילדים ב-Nosy-Be, מדגסקר

אטרקציות לילדים ב-Nosy-Be, מדגסקר

הפארק הלאומי לוקובה

הפארק הלאומי לוקובה הוא מקום נהדר לילדים לחקור את היופי הטבעי של מדגסקר. הפארק הוא ביתם של מגוון חיות בר, כולל למורים, זיקיות וציפורים. יש בו גם מגוון רחב של צמחים ועצים, מה שהופך אותו למקום מצוין לטיולים בטבע.

קומבה חטטנית

Nosy Komba הוא אי קטן מול חופי Nosy-Be. הוא ביתם של מגוון חיות בר, כולל למורים, זיקיות וציפורים. יש בו גם מגוון של צמחים ועצים, מה שהופך אותו למקום נהדר לטיולים בטבע. באי יש כמה חופים, המושלמים לשחייה ושנורקלינג.

האי צרבנג'ינה

האי Tsarabanjina הוא מקום נהדר לילדים לחקור את היופי הטבעי של מדגסקר. האי הוא ביתם של מגוון חיות בר, כולל למורים, זיקיות וציפורים. יש בו גם מגוון רחב של צמחים ועצים, מה שהופך אותו למקום מצוין לטיולים בטבע. באי יש גם כמה חופים, המושלמים לשחייה ושנורקלינג.

Nosy Be Zoo

Nosy Be Zoo הוא מקום נהדר לילדים ללמוד על החיות של מדגסקר. גן החיות הוא ביתם של מגוון חיות בר, כולל למורים, זיקיות וציפורים. יש בו גם מגוון רחב של צמחים ועצים, מה שהופך אותו למקום מצוין לטיולים בטבע. בגן החיות יש גם כמה טרמפים ואטרקציות, המושלמות לילדים.

שמורת טניקלי חטטנית

שמורת נוסי Tanikely הימית היא מקום נהדר לילדים לחקור את החיים הימיים של מדגסקר. השמורה היא ביתם של מגוון חיות בר, כולל דגים, צבים ודולפינים. יש בו גם מגוון רחב של צמחים ועצים, מה שהופך אותו למקום מצוין לטיולים בטבע. בשמורה יש גם כמה חופים, המושלמים לשחייה ושנורקלינג.

אטרקציות אחרות

  • הפארק הימי איראניה חטטני
  • הפארק הלאומי חטטני פאלי
  • Nosy Be אקווריום
  • לאק אמפיטבה
  • חוף אנג'אנו
  • לאק סקאטיה
  • לאק אלארוביה

Nosy-Be הוא יעד מצוין למשפחות עם ילדים. יש הרבה אטרקציות המושלמות לילדים, מגני חיות, חופים ועד פארקים. עם הנוף היפה שלה, חיות הבר והפעילויות, Nosy-Be הוא המקום המושלם לילדים לחקור וליהנות. למידע נוסף על אטרקציות לילדים ב-Nosy-Be, מדגסקר, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן