דף הבית » הכי נצפים » אטרקציות לילדים ב-Shravanabelagola, קרנטקה, הודו

אטרקציות לילדים ב-Shravanabelagola, קרנטקה, הודו

אטרקציות לילדים ב-Shravanabelagola, קרנטקה, הודו

מבוא

Shravanabelagola היא עיירה קטנה בקרנטקה, הודו. הוא ביתם של כמה מהאטרקציות המדהימות ביותר לילדים. ממקדשים ועד פארקי מים, יש משהו לכולם. המשך לקרוא כדי לגלות עוד על האטרקציות לילדים ב-Shravanabelagola.

אטרקציות לילדים ב-Shravanabelagola

מקדש בהובאלי

מקדש Bahubali הוא אחת האטרקציות הפופולריות ביותר ב-Shravanabelagola. מקדש זה מוקדש לקדוש הג'יין, Bahubali. מאמינים שהמקדש נבנה בסביבות המאה ה-9. המקדש הוא מקום נהדר לחקור את ההיסטוריה והתרבות של האזור.

פסל Gomateshwara

פסל Gomateshwara הוא אטרקציה פופולרית נוספת ב-Shravanabelagola. פסל זה מוקדש לקדוש הג'יין, Bahubali. גובה הפסל 57 רגל ועשוי מגרניט. זהו אחד הפסלים המונוליטיים הגבוהים בעולם. הפסל הוא מקום נהדר לחקור את ההיסטוריה והתרבות של האזור.

ארמון ללית מאהל

ארמון Lalit Mahal הוא אטרקציה פופולרית נוספת ב-Sravanabelagola. ארמון זה נבנה במאה ה-16 וכיום הוא מלון מורשת. הארמון הוא מקום נהדר לחקור את ההיסטוריה והתרבות של האזור.

פארק מים

Shravanabelagola הוא גם ביתם של כמה מפארקי המים הטובים ביותר בהודו. פארקי מים אלה הם מקומות נהדרים להתקרר וליהנות. ישנם מספר פארקי מים באזור, כולל פארק המים Splash, Aqua World ו-Fun World.

טבלה: אטרקציות לילדים ב-Shravanabelagola

מְשִׁיכָה תיאור
מקדש בהובאלי מקדש זה, שהוקדש לקדוש הג'יין, Bahubali, נבנה בסביבות המאה ה-9.
פסל Gomateshwara פסל זה בגובה 57 רגל עשוי גרניט ומוקדש לקדוש הג'יין, Bahubali.
ארמון ללית מאהל נבנה במאה ה-16, הארמון הזה הוא כיום מלון מורשת.
פארק מים Shravanabelagola הוא ביתם של כמה מפארקי המים הטובים ביותר בהודו.

סיכום

Shravanabelagola הוא מקום נהדר לחקור את ההיסטוריה והתרבות של האזור. יש הרבה אטרקציות לילדים ב-Shravanabelagola, ממקדשים ועד פארקי מים. בין אם אתם מחפשים מקום לחקור או מקום להתקרר בו, ב-Sravanabelagola יש משהו לכולם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן