דף הבית » הילדים הכי אוהבים » כמה זמן צריך לנהוג עם רישיון נהיגה חדש?

כמה זמן צריך לנהוג עם רישיון נהיגה חדש?

כמה זמן צריך לנהוג עם רישיון נהיגה חדש?

מהו רישיון נהיגה חדש?

רישיון נהיגה חדש הוא מסמך שמונפק על ידי ממשלה או גוף מורשה אחר כדי לאשר שלאדם יש את הזכות החוקית להפעיל רכב מנועי. הוא מונפק בדרך כלל לאחר שאדם עבר מבחן נהיגה ועמד בדרישות אחרות, כגון בעל רישיון נהיגה בתוקף ממדינה אחרת. רישיון הנהיגה החדש תקף בדרך כלל לפרק זמן מסוים, ועשוי להתחדש או להחליפו כשיפוג.

חוקי נהיגה ותקנות לנהגים חדשים

חוקי הנהיגה והתקנות משתנים ממדינה למדינה, ואפילו ממדינה למדינה. בדרך כלל, נהגים חדשים כפופים למגבלות מסוימות, כמו צורך לקחת מספר מסוים של שיעורי נהיגה לפני שהם יכולים לקבל רישיון, או לעבור מבחן נהיגה כתוב ומעשי. במדינות מסוימות, נהגים חדשים עשויים להידרש גם לעבור קורס נהיגה הגנתית או להשלים מספר מסוים של שעות נהיגה מפוקחת לפני שהם יכולים לקבל רישיון.

כמה זמן אפשר לנהוג עם רישיון נהיגה חדש?

משך הזמן שבו אתה יכול לנהוג עם רישיון נהיגה חדש תלוי בחוקים ובתקנות של המדינה או המדינה שבה אתה נוהג. במדינות מסוימות, כמו ארצות הברית, נהגים חדשים מורשים בדרך כלל לנהוג במשך פרק זמן מסוים לפני שהם חייבים לחדש את הרישיון שלהם. במדינות אחרות, כמו בריטניה, נהגים חדשים מורשים בדרך כלל לנהוג במשך פרק זמן מסוים לפני שהם חייבים לעבור מבחן נהיגה כדי לחדש את הרישיון.

ארצות הברית

בארצות הברית, נהגים חדשים מורשים בדרך כלל לנהוג במשך תקופה של שישה חודשים לפני שהם חייבים לחדש את הרישיון שלהם. בתקופה זו עליהם להשלים מספר מסוים של שעות נהיגה בפיקוח, וכן לעבור מבחן נהיגה בכתב ומעשי.

הממלכה המאוחדת

בבריטניה, נהגים חדשים מורשים בדרך כלל לנהוג לתקופה של שנה לפני שהם חייבים לעבור מבחן נהיגה כדי לחדש את הרישיון. בתקופה זו עליהם להשלים מספר מסוים של שעות נהיגה בפיקוח, וכן לעבור מבחן נהיגה בכתב ומעשי.

אוֹסטְרַלִיָה

באוסטרליה, נהגים חדשים מורשים בדרך כלל לנהוג לתקופה של שלושה חודשים לפני שהם חייבים לעבור מבחן נהיגה כדי לחדש את הרישיון. בתקופה זו עליהם להשלים מספר מסוים של שעות נהיגה בפיקוח, וכן לעבור מבחן נהיגה בכתב ומעשי.

קנדה

בקנדה, נהגים חדשים מורשים בדרך כלל לנהוג לתקופה של שנה לפני שהם חייבים לעבור מבחן נהיגה כדי לחדש את הרישיון. בתקופה זו עליהם להשלים מספר מסוים של שעות נהיגה בפיקוח, וכן לעבור מבחן נהיגה בכתב ומעשי.

השוואה מהירה

מדינה משך זמן
ארצות הברית 6 חודשים
הממלכה המאוחדת 1 שנה
אוֹסטְרַלִיָה 3 חודשים
קנדה 1 שנה

לסיכום, משך הזמן שניתן לנהוג עם רישיון נהיגה חדש משתנה ממדינה למדינה. בארצות הברית, נהגים חדשים מורשים בדרך כלל לנהוג במשך תקופה של שישה חודשים לפני שהם חייבים לחדש את הרישיון שלהם. בבריטניה, נהגים חדשים מורשים בדרך כלל לנהוג לתקופה של שנה לפני שהם חייבים לעבור מבחן נהיגה כדי לחדש את הרישיון. באוסטרליה, נהגים חדשים מורשים בדרך כלל לנהוג לתקופה של שלושה חודשים לפני שהם חייבים לעבור מבחן נהיגה כדי לחדש את הרישיון. בקנדה, נהגים חדשים מורשים בדרך כלל לנהוג לתקופה של שנה לפני שהם חייבים לעבור מבחן נהיגה כדי לחדש את הרישיון. למידע נוסף על חוקי הנהיגה והתקנות במדינה שלך, עיין בסרטון YouTube זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן