דף הבית » מאמרים » אטרקציות לילדים בארבול דל טולה, סנטה מריה דל טולה, אואחקה, מקסיקו

אטרקציות לילדים בארבול דל טולה, סנטה מריה דל טולה, אואחקה, מקסיקו

אטרקציות לילדים בארבול דל טולה, סנטה מריה דל טולה, אואחקה, מקסיקו

עץ הטול

עץ הטול הוא אחת האטרקציות הפופולריות ביותר לילדים בארבול דל טולה, סנטה מריה דל טולה, אואחקה, מקסיקו. עץ עתיק זה הוא הגדול מסוגו בעולם ועומד על כנו עוד לפני הגעתם של הספרדים בשנת 1519. הוא מתנשא לגובה מרשים של 40 מטרים וגילו מוערך בלמעלה מ-2,000 שנה. העץ הוא מקום פופולרי לילדים לחקור ולצלם. זהו גם מקום מצוין ללמוד על ההיסטוריה של האזור ועל חשיבות העץ לתרבות המקומית.

שווקים מקומיים

שווקים מקומיים הם דרך מצוינת לילדים לחוות את התרבות והמנהגים של האזור. השווקים ב-Árbol Del Tule, Santa María Del Tule, Oaxaca, מקסיקו מלאים בצבעים ובריחות תוססים. ילדים יכולים לחקור את הדוכנים ולמצוא מזכרות ייחודיות, צעצועים וחטיפים. הם יכולים גם ליצור אינטראקציה עם המקומיים הידידותיים וללמוד על התרבות של האזור. השווקים הם דרך מצוינת לילדים ללמוד על התרבות המקומית וליהנות.

פסטיבל גואלגואצה

פסטיבל Guelaguetza הוא אחת האטרקציות הפופולריות ביותר לילדים בארבול דל טולה, סנטה מריה דל טולה, אוחאקה, מקסיקו. פסטיבל זה מתקיים מדי שנה בחודש יולי וחוגג את התרבות והמסורות של האזור. הפסטיבל כולל מוזיקה וריקודים מסורתיים, כמו גם מגוון דוכני אוכל ואומנות. הילדים יכולים ליהנות מהתלבושות וההופעות הצבעוניות, כמו גם מהאוכל הטעים. זוהי דרך נהדרת לילדים לחוות את התרבות והמנהגים של האזור.

המעיינות החמים

המעיינות החמים בארבול דל טולה, סנטה מריה דל טולה, אואחקה, מקסיקו הם דרך מצוינת לילדים להירגע וליהנות מהיופי הטבעי של האזור. המעיינות החמים ממוקמים בהרים הסמוכים ומהווים מקום פופולרי בקרב מקומיים ותיירים כאחד. ילדים יכולים ליהנות משחייה במים החמים והמרגיעים ולחקור את הטבע שמסביב. זוהי דרך מצוינת לילדים לצאת מהעיר ולחקור את היופי של האזור.

מוזיאונים וגלריות לאמנות

מוזיאונים וגלריות לאמנות הם דרך מצוינת לילדים ללמוד על התרבות וההיסטוריה של האזור. Árbol Del Tule, Santa María Del Tule, Oaxaca, מקסיקו יש מספר מוזיאונים וגלריות אמנות המלאות בחפצים ויצירות אמנות מעניינים. ילדים יכולים לחקור את הגלריות וללמוד על ההיסטוריה של האזור. זוהי דרך מצוינת לילדים ללמוד על התרבות והמנהגים של האזור.

טיולים ורכיבה על אופניים

טיולי הליכה ורכיבה על אופניים הם דרכים נהדרות לילדים לחקור את היופי הטבעי של האזור. ב-Árbol Del Tule, Santa María Del Tule, Oaxaca, מקסיקו יש מספר שבילים שמושלמים לחקור לילדים. ילדים יכולים ליהנות מהאוויר הצח ומהנופים המדהימים בזמן שהם חוקרים את השבילים. זוהי דרך מצוינת לילדים לצאת מהעיר ולחקור את היופי של האזור.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן