דף הבית » הכי נצפים » אטרקציות לילדים בליון, צרפת

אטרקציות לילדים בליון, צרפת

אטרקציות לילדים בליון, צרפת

פארק דה לה טטה ד'אור

פארק דה לה טטה ד'אור הוא פארק גדול הממוקם בלב ליבה של ליון. זהו הפארק העירוני הגדול ביותר בצרפת, וזה מקום נהדר לילדים לחקור ולגלות. בפארק אגם גדול, גן בוטני, גן חיות ועוד שלל אטרקציות לילדים. יש גם מגרשי משחקים, אזורי פיקניק וקרוסלה. הפארק פתוח כל השנה וכניסה חופשית.

Musée des Confluences

המוזיאון דה קונפלואנס הוא מוזיאון מדע הממוקם בליון. במוזיאון מגוון תערוכות אינטראקטיביות ופעילויות לילדים. הם יכולים לחקור את עולם המדע באמצעות ניסויים מעשיים, תצוגות אינטראקטיביות ותוכניות חינוכיות. במוזיאון יש גם פלנטריום וקולנוע 4D. הוא פתוח כל השנה והכניסה חינם לילדים מתחת לגיל 18.

Les Substances

Les Subsistances הוא מרכז תרבות הממוקם בליון. הוא מארח מגוון אירועים, כולל קונצרטים, הצגות תיאטרון וסדנאות. זהו מקום נהדר לילדים לחקור את עולם האמנות והתרבות. במרכז יש גם מגרש משחקים ובית קפה. הוא פתוח כל השנה והכניסה חופשית.

אקווריום ליון

אקווריום ליון הוא מקום נהדר לילדים ללמוד על העולם התת ימי. באקווריום יש מגוון תערוכות, כולל שונית אלמוגים, מיכל כרישים ומיכל מדוזות. יש גם פעילויות אינטראקטיביות ותוכניות חינוכיות. האקווריום פתוח כל השנה והכניסה חינם לילדים מתחת לגיל 6.

גן החיות של ליון

גן החיות של ליון הוא מקום מצוין לילדים לחקור את עולם החיות. בגן החיות יש מגוון של בעלי חיים, כולל אריות, נמרים, פילים וג'ירפות. יש גם פעילויות אינטראקטיביות ותוכניות חינוכיות. גן החיות פתוח כל השנה והכניסה חינם לילדים מתחת לגיל 12.

אטרקציות אחרות

  • פארק דה גרלנד
  • גבעת פורבייר
  • קתדרלת ליון
  • בית האופרה של ליון
  • מוזיאון ליון לאמנויות יפות
  • מוזיאון ליון לאמנות עכשווית

ליון, צרפת היא מקום נהדר לילדים לחקור ולגלות. מ-Parc de la Tête d'Or ועד ל-Musée des Confluences, בליון יש שפע של אטרקציות לילדים בכל הגילאים. כדי ללמוד עוד על מה לעשות בליון עם ילדים, בדוק את החיפוש הזה ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן