דף הבית » הילדים הכי אוהבים » אטרקציות לילדים במפרץ Wineglass

אטרקציות לילדים במפרץ Wineglass

אטרקציות לילדים במפרץ Wineglass

חוקרים את החופים

Wineglass Bay הוא חוף מדהים הממוקם בטסמניה, אוסטרליה. זהו יעד פופולרי למשפחות עם ילדים, מכיוון שהוא מציע מגוון פעילויות ואטרקציות לילדים. משחייה ושנורקלינג ועד לחקר היערות והמפרצונים הסמוכים, יש משהו לכל אחד.

שנורקלינג ושחייה

מי הטורקיז הצלולים של מפרץ וויינגלס הופכים אותו למקום המושלם לשנורקלינג ושחייה. המים הרדודים הם אידיאליים לילדים, ושפע הדגים הצבעוניים והחיים הימיים הופכים את זה להרפתקה מרגשת. יש גם שפע של מקומות לסיורים על החוף ולחקור את המפרצונים והמפרצים הסמוכים.

דיג ושייט

דיג ושייט הן גם פעילויות פופולריות לילדים במפרץ וויינגלס. המים השקטים מקלים על הניווט, והדגים השופעים הופכים אותו למקום נהדר לדיג. תוכלו גם לשכור סירה ולטייל במפרצונים ובמפרצונים הסמוכים.

טיולים וטיולים

היערות והשבילים הסמוכים מציעים שפע של הזדמנויות לחקר. ילדים יכולים לחקור את השבילים ולזהות חיות בר כגון וולבי, אכידנה ושדים טסמניים. יש גם הרבה מקומות לפיקניק ולהירגע בצל.

מפגשים עם בעלי חיים

Wineglass Bay הוא ביתם של מגוון חיות בר, וילדים יכולים להתרשם מקרוב עם כמה מהחיות. יש הרבה הזדמנויות לילדים לקיים אינטראקציה עם וולבי, אכידנה ובעלי חיים מקומיים אחרים.

חוויות תרבותיות

וויינגלס ביי הוא גם בית למגוון חוויות תרבותיות. ילדים יכולים ללמוד על ההיסטוריה והתרבות של האזור, כמו גם לחקור את השווקים והגלריות המקומיים.

לינה וסעודה

Wineglass Bay הוא יעד מצוין למשפחות עם ילדים, שכן יש שפע של אפשרויות לינה וסעודה. מאתרי נופש יוקרתיים ועד לחניונים לקמפינג ולקרוואנים, יש משהו לכולם. יש גם שפע של מסעדות ובתי קפה המציעים ארוחות טעימות לילדים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן