דף הבית » טופ 10 – אטרקציות בעולם » אטרקציות לילדים בסביליה, ספרד

אטרקציות לילדים בסביליה, ספרד

אטרקציות לילדים בסביליה, ספרד

פארקי שעשועים בסביליה

בסביליה יש מגוון פארקי שעשועים ואטרקציות לילדים. הפופולרי ביותר הוא איסלה מג'יקה, פארק שעשועים רחב ידיים הממוקם בלב העיר. בפארק מגוון אטרקציות ואטרקציות, לרבות רכבות הרים, טיולי מים וקולנוע 4D. יש גם מגוון מופעים, כולל מצעד יומי ומופע זיקוקים לילי. איסלה מג'יקה היא מקום נהדר ליום טיול משפחתי.

גני חיות ואקווריומים

סביליה היא ביתם של מספר גני חיות ואקווריומים. הפופולרי ביותר הוא גן החיות של סביליה, שנמצא במרכז העיר. גן החיות הוא ביתם של מגוון בעלי חיים, כולל אריות, נמרים ופילים. בגן החיות יש גם מגוון תוכניות חינוכיות ופעילויות לילדים. אקווריום סביליה הוא גם מקום פופולרי לילדים, עם מגוון דגים, כרישים וחיי מים אחרים.

מוזיאונים

סביליה היא ביתם של מספר מוזיאונים שמתאימים לילדים. הפופולרי ביותר הוא מוזיאון סביליה למדע וטכנולוגיה, שנמצא במרכז העיר. במוזיאון מגוון תערוכות אינטראקטיביות, כולל פלנטריום, מעבדת רובוטיקה וקולנוע תלת מימדי. במוזיאון יש גם מגוון תוכניות חינוכיות ופעילויות לילדים.

פעילויות חוץ

סביליה היא ביתם של מספר פעילויות חוצות המושלמות לילדים. הפופולרי ביותר הוא Parque de Maria Luisa, שנמצא במרכז העיר. בפארק מגוון פעילויות, לרבות מגרשי משחקים, שבילי אופניים ואגם. בפארק יש גם מגוון תוכניות חינוכיות ופעילויות לילדים.

פארקי שעשועים

סביליה היא ביתם של מספר פארקי שעשועים המושלמים לילדים. הפופולרי ביותר הוא עולם הטיבולי, שנמצא במרכז העיר. בפארק מגוון רחב של מתקנים, כולל רכבות הרים, טיולי מים, וקולנוע 4D. בפארק יש גם מגוון מופעים, כולל מצעד יומי ומופע זיקוקים לילי.

מרכזי ספורט

סביליה היא ביתם של מספר מרכזי ספורט שמתאימים לילדים. הפופולרי ביותר הוא מרכז הספורט של סביליה, שנמצא במרכז העיר. במרכז יש מגוון פעילויות, לרבות כדורסל, כדורעף וטניס. כמו כן, יש במרכז מגוון תכניות ופעילויות חינוכיות לילדים.

מְשִׁיכָה סוּג מקום
איסלה מג'יקה פארק שעשועים סביליה
גן החיות של סביליה גַן חַיוֹת סביליה
אקווריום סביליה אַקוַרִיוּם סביליה
מוזיאון סביליה למדע וטכנולוגיה מוּזֵיאוֹן סביליה
פארק דה מריה לואיזה פעילות חוץ סביליה
עולם טיבולי פארק השעשועים סביליה
מרכז ספורט סביליה מרכז ספורט סביליה

למידע נוסף על אטרקציות לילדים בסביליה, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן