דף הבית » אטרקציות מומלצות » אטרקציות לילדים בקאסלה, סודן

אטרקציות לילדים בקאסלה, סודן

אטרקציות לילדים בקאסלה, סודן

גן החיות של קאסלה

גן החיות של קאסלה הוא מקום נהדר לקחת את הילדים שלך. בגן החיות יש מגוון רחב של בעלי חיים, כולל אריות, נמרים, ג'ירפות, זברות ועוד רבים. יש גם הרבה ציפורים, זוחלים ודו-חיים. בגן החיות יש גם פינת ליטוף, בה יוכלו הילדים להתקרב לחלק מהחיות מקרוב. יש גם מגרש משחקים ומזנון חטיפים, כך שתוכלו לעשות מזה יום.

להאכיל את החיות

בגן החיות ניתן לרכוש מזון להאכלת בעלי החיים. זוהי דרך מצוינת לגרום לילדים שלך להיות מעורבים וללמד אותם על החיות. גן החיות מציע גם תוכניות חינוכיות לילדים, כדי שיוכלו ללמוד יותר על בעלי החיים ובתי הגידול שלהם.

אקווריום קאסלה

אקווריום קאסלה הוא עוד מקום נהדר לקחת את ילדיכם. האקווריום מכיל מגוון של דגים, זוחלים ודו-חיים. יש גם תערוכות אינטראקטיביות, כך שילדיכם יוכלו ללמוד עוד על היצורים שחיים במים. האקווריום מציע גם תוכניות חינוכיות, כך שילדיכם יוכלו ללמוד עוד על היצורים ובתי הגידול שלהם.

גע בבריכות

באקווריום יש גם בריכות מגע, שבהן הילדים שלכם יכולים להתרשם מקרוב עם כמה מהיצורים. זוהי דרך מצוינת ללמד את ילדיכם על היצורים ובתי הגידול שלהם. באקווריום יש גם מזנון חטיפים, כך שתוכלו לעשות ממנו יום.

פארק השעשועים קאסלה

פארק השעשועים קאסלה הוא עוד מקום נהדר לקחת בו את ילדיכם. בפארק מגוון רחב של מתקנים, לרבות רכבות הרים, מכוניות פגוש ועוד. יש גם שפע של משחקים ופעילויות להנאת ילדיכם. בפארק יש גם מזנון, כך שתוכלו לעשות ממנו יום.

קארטס

בפארק השעשועים יש גם קרטינגים, כך שהילדים שלכם יכולים להתחרות סביב המסלול. זוהי דרך מצוינת לגרום לילדים שלך להיות מעורבים וללמד אותם על חשיבות הבטיחות. פארק השעשועים מציע גם תוכניות חינוכיות, כך שילדיכם יוכלו ללמוד עוד על הרכיבות ועל בטיחותן.

מיני גולף

בפארק השעשועים יש גם מסלול מיני גולף, כך שהילדים שלכם יכולים לתרגל את כישורי הגולף שלהם. זוהי דרך מצוינת לגרום לילדים שלך להיות מעורבים וללמד אותם על חשיבות התרגול. פארק השעשועים מציע גם תוכניות חינוכיות, כך שילדיכם יוכלו ללמוד עוד על המשחק וכלליו.

משחקי ארקייד

פארק השעשועים כולל גם ארקייד, כך שהילדים שלכם יכולים לשחק במגוון משחקים. זוהי דרך מצוינת לגרום לילדים שלך להיות מעורבים וללמד אותם על חשיבות ההנאה. פארק השעשועים מציע גם תוכניות חינוכיות, כך שילדיכם יוכלו ללמוד עוד על המשחקים והחוקים שלהם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן