דף הבית » אטרקציות מומלצות » אטרקציות לילדים בפרת', אוסטרליה

אטרקציות לילדים בפרת', אוסטרליה

אטרקציות לילדים בפרת', אוסטרליה

פארק שעשועים

עולם ההרפתקאות

Adventure World הוא פארק השעשועים הגדול ביותר בפרת', והוא מושלם לילדים בכל הגילאים. עם למעלה מ-25 טיולים ואטרקציות, יש משהו לכולם. מרכבות הרים מרגשות ועד קרוסלות עדינות, יש משהו לכולם. יש גם מגוון של טיולי מים, כולל בריכת הגלים הפופולרית ומגוון מופעים אינטראקטיביים.

AQWA

AQWA, או האקווריום של מערב אוסטרליה, הוא מקום נהדר לקחת בו את הילדים. ממוקם בהילריס, AQWA היא ביתם של למעלה מ-40 בתי גידול ימיים, כולל שונית האלמוגים הגדולה בעולם. יש גם מגוון של תצוגות אינטראקטיביות, כולל בריכות מגע ומגוון פעילויות חינוכיות.

גן החיות של פרת'

גן החיות של פרת' הוא מקום נהדר לקחת את הילדים ליום בחוץ. עם למעלה מ-1,200 בעלי חיים מכל רחבי העולם, יש משהו לכולם. מאריות ונמרים ועד סוריקטות וקופים, יש משהו לכולם. יש גם מגוון פעילויות אינטראקטיביות, כולל מפגשים עם בעלי חיים ושיחות חינוכיות.

פעילויות חוץ

פארק המלכים

Kings Park הוא מקום נהדר לקחת את הילדים ליום בחוץ. עם יותר מ-400 דונם של פארק, יש הרבה מקום לחקור. מההליכה בצמרת העצים ועד לגנים הבוטניים, יש משהו לכל אחד. יש גם מגוון פעילויות אינטראקטיביות, כולל מגרש המשחקים הפופולרי הרפתקאות.

האי רוטנסט

האי רוטנסט הוא מקום נהדר לקחת את הילדים ליום בחוץ. עם למעלה מ-63 חופים ו-20 מפרצים, יש הרבה מקום לחקור. משחייה ושנורקלינג ועד קיאקים ודיג, יש משהו לכולם. יש גם מגוון של פעילויות אינטראקטיביות, כולל ה-Quokka Walk הפופולרי.

פארק ווייטמן

פארק ווייטמן הוא מקום נהדר לקחת את הילדים ליום בחוץ. עם יותר מ-4,000 דונם של פארק, יש הרבה מקום לחקור. משמורת חיות הבר ועד לשבילי המורשת, יש משהו לכולם. יש גם מגוון פעילויות אינטראקטיביות, כולל סיור הטרקטורים הפופולרי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן